Cizí jazyky jsou vášeň aneb mé úspěchy se španělštinou

31.07.2021

Učení se cizího jazyka není jen tvrdá dřina a stres, jsou to také úspěchy a nádherné momenty. Dnes vám chci popsat, jak se začaly budovat mé úspěchy ve světě španělštiny.

Mario Duarte (Nicolas Mora z Ošklivky Betty)
Mario Duarte (Nicolas Mora z Ošklivky Betty)

V patnácti letech jsem potkala skvělou kamarádku Magdu, která mě seznámila s mexickým rádiem El Rocanrosaurio. Tenkrát jsme spolu chodívaly na živý chat a povídaly si s moderátory, kteří mi chválili španělštinu a jedna moderátorka mi napsala, že píšu mnohem lépe španělsky než rodilí mluvčí. Udělalo mi to obrovskou radost a měla jsem ještě větší chuť na sobě pracovat. Před dvěma týdny jsem se na rádio vrátila a moderátor nevycházel z údivu, že jsem se tam objevila asi po sedmi letech. Do teď se sledujeme na sociálních sítích a je to krásné přátelství. 😁



Ten samý rok mi k narozeninám přála Natalia Ramirez (Marcela Valencia z Ošklivky Betty). Bylo to pro mě něco neuvěřitelného, jelikož díky Ošklivce Betty jsem se začala učit španělsky. A v životě mě nenapadlo, že by se se mnou herci z Betty chtěli bavit. Poté jsem si začala psát s Adrianou Franco (maminkou Betty). Probraly jsme Kolumbii, Ošklivku Betty a mnoho dalšího. Pro mě naprosto fantastický zážitek. 😍


O rok později mě kontaktovala lektorka angličtiny a němčiny Lenka Neubauerová s tím, že chce o mně napsat článek. "Cože? O mně chce někdo psát článek???" Toto jsem si neustále opakovala se slzami v očích.😍Byla jsem velmi potěšená z toho, že někoho zajímá můj příběh.

V mých osmnácti letech se mi ozvala lektorka jazyků ze vzdělávacího centra Solis Ortus Markéta Králová. Další článek o mně? Opravdu? Wow!!! Je to nádherný pocit, když se někdo zajímá o váš příběh.

V tom stejném roce jsem poznala mého nynějšího snoubence Giovanniho. Vždy jsem si přála mít přítele/manžela Kolumbijce. Je to další splněný sen. 😍

Po maturitě jsem dostala nabídku, která se neodmítá - jet pracovně do Peru. Samozřejmě, že jsem ji přijala s úsměvem. O tom, co jsem tam dělala, si můžete přečíst zde.

V průběhu mého pobytu v Peru mi napsala lektorka Ivana Kudrnová ze Španělština do plavek, jestli bych nechtěla přidat na její blog článek o mně. "No páááni, už třetí článek o mně. Fantastický!" 😁

Po třech měsících jsem se vrátila do Česka a od té doby se stalo opravdu mnoho věcí. Například jsem začala rozvíjet moji facebookovou skupinu Španělština pro samouky. Našla jsem v sobě hory skryté kreativity a skupina stále roste. Po tom roce a půl, co tvořím své vlastní materiály ze španělštiny, jsem poznala spoustu báječných lidí a kolegů. Dostávám nabídky spolupráce a sny se mi plní jeden za druhým.

Minulý rok jsem nastoupila na vysokou školu na obor Španělština pro odbornou a profesní komunikaci v Ostravě a profesoři mi chválí přízvuk. 😁 Je to úžasný pocit, protože je zatím neuvěřitelná spousta dřiny.

Nedávno se mnou dělala rozhovor profesorka španělštiny v Mexiku, Liliana Romero. Je to můj první rozhovor ve španělštině. 😁

Moje poselství pro vás na dnešní den je: učte se cizí jazyk a užívejte si to!

Vaše Marie

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky