Končím se španělštinou?

19.11.2023

Ještě před pár lety bych odpověděla: "Nikdyyyyyyyyy!!!", ale teď už si tak jednoznačnou odpovědí jistá nejsem. 

Když jsem v srpnu dokončila školu a ptala jsem se sama sebe, co chci vlastně s tou španělštinou dělat, tak jsem nic necítila. Žádné ambice, žádnou touhu, žádné sny a žádné emoce, jako dřív. Je to vlastně poprvé od mých 11 let. Ale vlastně mě to ani nepřekvapilo, protože už delší dobu tíhnu spíš k sociálním sítím a online podnikání, než ke španělštině.

Na přelomu roku 2019/2020 jsem začala budovat facebookovou skupinu Španělština pro samouky a tam jsem se učila pracovat s komunitou a se sociálními sítěmi. Později jsem přidala i budování emailové databáze a tvoření výukových materiálů v grafických programech. Když jsem se stala lektorkou španělštiny na volné noze, tak jsem se musela starat o sebepropagaci na sítích a přesně tehdy jsem zjistila, že mě ten online marketing úplně pohltil. Přemýšlela jsem, jak se k němu více dostat a vymyslela jsem si spoustu práce na internetu v mém online projektu "Nadšení samoukové". Založila jsem si Youtube kanál a profil na TikToku atd.

Jazyky mě bavit nepřestaly. Nechci se ale věnovat pouze španělštině, ale více jazykům naráz. A to mi právě zajišťuje projekt "Nadšení samoukové". Dá se rozhodně říct, že v tom projektu mám vše, co mě naplňuje. Akorát to má jednu trhlinku - brigáda je to dobrá, ale na plný úvazek mě projekt zatím neuživí. Hledám si proto práci nejlépe v tom mém oblíbeném online marketingu.

Ale co teda s tou španělštinou? Určitě si ji budu udržovat, protože moje životní prohra by byla, kdybych jen tak zahodila něco, co jsem třináct let usilovně budovala. Ale už se jí nebudu věnovat intenzivně, spíš jen tak relaxačně. Taky jsem zkoušela hledat nějakou práci se španělštinou, ale abych se přiznala, tak to bylo spíš z donucení.

Za pár dní mi začne rekvalifikační kurz online marketingu u Orange Academy a sama si vyhledávám praxi. Když se to pak spojí dohromady, tak doufám, že se pro mě časem najde nějaké hezké místo v internetovém světě. :-)

Vaše Marie


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky